close
Wa ha ha
最近超爽的
也還ok拉
ok爽
what the hell am I talking about XD
(這句大家應該看得懂)

In order to let the band members see this article
為了讓團員看這篇網誌

so I'll try to write in English
我就試著用英文寫囉

註:他們真的有來看,因為他們有在MySpace留言給我

too sweet <3 we're not able to thank you anymore :(

真糟糕,看來Vanilla Sky的地位快要不保了

Here's the thing:
是這樣的

I've had a huge crush on an Italian band called SKYLONG
最近我超~迷戀一個義大利團叫SKYLONG

(You can find another article about them in my blog)
你可以在網誌裡找到另一篇介紹的文章

so I go to their MySpace everyday
所以我每天都去他們的MySpace

leave comments to show how much I love them <3
用留言來讓表達我有多愛他們<3

and the most amazing thing is that they reply my comment,almost every comment
最不可思議的是,他們幾乎回覆了我每一篇的留言

Nicola is such a super nice guy >///<
Nicola(主唱)真是個超級大好人

so I send Nicola(first vocla) and Skap(drummer) a friend request
所以我把主唱跟鼓手加為好友

and Nicola say I am the best fan ever!
然後主唱說,我是有以來最好的粉絲!

you know,this sentence really means a lot to me :D
you know,這句話對我真的意義重大

then we use comments to chat(not actually chat,just blah blah blah)
然後我們用留言聊天,也不算聊天拉,就胡亂喇賽

see
有圖有真相

Photobucket

they are so nice =]
他們真的超nice的

but both of them are younger than me !
但是他們兩個年紀都比我小

I guess it's time for me to realize that I am old already :P
我想是時候要我面對我已經老了的事實了

anyway
anyway

here is the video of their acoustic performance @ MTV
這是他們在義大利的MTV台acoustic表演的影片

awesome !
超讚!



Skap says he can't play the guitar,so I think it's the reason why he plays that tambourine,lol
鼓手說他不會彈吉他,我想這就是為什麼他拿鈴鼓的原因

and they said they will put English subtitle on the video later
他們說他們之後會把後面訪談的部份加上英文字幕

so I can understand the interview
這樣我就看得懂訪談了

they are so sweet <3
他們好貼心唷

love!

Photobucket
後記:

忘記說,他們會說要加上英文字幕

其實是因為我的要求,哈哈

因為我跟他們抱怨說我都看不懂

結果他們就說以後會盡量用英文發bulletin

最後還加上一句I Promise

就是這句,完全中!

挖哈哈

開心啊

arrow
arrow
    全站熱搜

    Joyce 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()